Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

Végre péntek...túl egy izgalmas csütörtökön....egy hétvégi őrület előtt....mert ugye MASZTI PARTY..

2014.09.05. 02:00 swingerforyou

10568984_788035924582201_2940803006350234791_n_1409872846.jpg_664x584

Mondom én mondom...

Köszönöm a résztvevőknek a ma estéért...Kicsit összeért a LAZA DÉLUTÁN az esti unalomig promózott GANGBANG PARTY estével...

Valamikor délután négy körül kezdett el úgy igazán csörögni a klub telefonja, (csendben jegyzem meg, ha valaki reggel 8-kor hív jó eséllyel senkivel nem tud beszélni, mert ugye alszom...és hajnal 4-kor pedig szerintem annyira nem fontos hétfőn megkérdezni hogy mi lesz csütörtök pénteken a program, mert az meg ráér még....Ergo olyankor sem kell felhívni...)és akkor indult el az igazi érdeklődés....Nem is értem, hogy miért jó embereknek azt hallgatni hogy hova nem jönnek el...Tegnap kb 20 ember kérdezgette töviről hegyire, hogy mi is történik a gangbang bulin, és mi a maszti partin...ÉS van olyan srác, aki az én hangomra izgul fel, ezúton is kívánok Őnéki öszinte részvétet, hiszen elég komoly ízlésbéli problémái lehetnek....Értem én, hogy izgalmas, de miközben elfúló hangon kérdezgetett a maszti parti lényegéről, rá kellett szóljak, hogy hahóóóó ez még nem az a buli....

Este fél 6 előtt megérkezett a ma esti meglepetés pár, akik azt mondták hogy Ők egy rosszul sikerült klublátogatás után, egy évvel ezelőtt, hogy soha többé nem mennek "ilyen helyekre"...Doki egy éve győzködte párját, hogy ez megváltozzon, és hosszú hetek óta tartó email váltásaink után eljött a nap, hogy a kedvenc koktélomat szürcsölték a SwingerForYou pultjánál....Természetesen nem a koktél volt a fő terv ma estére....Érkeztek a fiúk is, közben befutottak párok is, volt aki a LAZA DÉLUTÁNT preferálta, volt akik egy hirtelen lemondott  randevút próbált nálunk bepótolni, jött olyan régi kedves ismerős, akivel anno sok éve egy másik helyen már sokszor találkozhattam, és most régi barátként köszöntöttük egymást, vagy egy másik nagyon kedves ismerős...szóval jó kis buli kerekedett...Már mindenki türelmetlenül ücsörgött a pultnál, minden fiú csak arra a bizonyos pillanatra várt, hogy mikor indul el a pár hátra a "küzdőterek" felé...Mikor ez megtörtént, rövid időn belül nem volt kivel beszélgetnem a pultnál....Kicsit kukkoltam, tetszetős volt amit láttam..:D

Aztán rövid diőn belül az este állandó háziasszonya is aktívvá vált, lett kellemes kis gabaly... :D

Ez volt tehát a mai délután és este.....De ugye már PÉNTEK van....Ez több okból is jó, mert ugye vége az első szeptemberi hétnek, részben meg jön az esti MASZTIS, SWINGER BULI.....

Sokan kérdezgették ma a telefonba, hogy pontosan mi fog történni ezen a bulin????   HA én ezt meg tudnám mondani, hogy mi törtöénik majd 20 óra múlva, akkor valószerűen a szombati lottószámokat is tudnám...De azt is csak évek óta tippelgetem, úgyhogy csak azt tudom mindenkivel megosztani, ami az elmúlt héten történt, az első ilyen jellegű masztibulin...Ahogy a régi olvasóink tudják, történt egy kis malőr, mert Andinál közbeszólt a természet, előbb érkezett mint kellett volna az a bizonyos néhány nap, ezért azt kérte halasszunk...De addigra már annyian kérdezgettek, és annyian izgultak a sztorira, hogy lévén mindig van B Tervünk, megkértük egy nagyon kedves barátunkat, hogy segítsen rajtunk, Ő pedig elvállalta azt az estét....

A vártnál kevesebb fiú jött el, (hülye hangemberek...) de így is kellemesre sikeredett..Amikor a Hölgy megfogta a kistáskáját, kérdeztem hogy az mi is?? Erre Ő félreérthetetlen mosollyal az arcán közölte, hogy a szervíztáska...ebben vannak a kellékek...itt már tudtuk, hogy nem egyszerű bemutató lesz....A duplaágyas szobában "esett ágynak", és vette le magáról a gyönyörű fehérneműjét...először puszta kézzel simogatta magát, majd előkerült egy vibrátor....és tette a dolgát....Egy pár a másik ágyon elkezdte egymást izgatni...egy szólóban érkező hölgy, pedig a főszereplő kezéből vette ki az irányítást...és a vibrátort,,,és kezdte vele izgatni Őt....itt már azért mindenki kézbe vette a sorsát az urak közül is....Gyorsan kerekedett egy kis vibrátor használati bemutató, és egy kis puncinyalogatás is....majd helycsere, és az eddigi provokatőrből áldozat lett...Csendben jegyzem meg, hogy közben csengettek, ki kellett mennem ajtót nyitni, tehát pont a lényegről maradtam le, amitől nem kicsit voltam ideges..:D Ilyen az én formám....Mire bekalauzoltam az új vendéget, siettem vissza, már csak a "vége főcím" sikoltozásait hallhattam....meg az elcsendesült egymáshoz bújást...Szóval kb ez történt....

Hogy mi lesz a péntek estén???

Andi és Laci már napok óta húzzák egymást....és szerintem ennek "meg lesz a böjtje"...Gyakorlatilag meg lettünk mi pasik fenyegetve, hogy Andi egyáltalán nem biztos hogy nem akarja majd a jelenlévők testét is, és nem biztos hogy beéri a látvánnyal, ahogyan mindenki saját magával játszik...MErt ugye a maszti parti lényege az, hogy mindenki magának szerez örömöt...Ha esetleg Andi leigázza a férfiakat, és a testüket is birtokba veszi, én természetesen semmilyen felelősséget nem vállalok.. :D  Nehogy aztán majd szombaton azt kelljen olvasgatnm, hogy nem ez volt megbeszélve...Odamentem egy masztipartyra, aztán egy Istennő megerőszakolt...Persze tudom én, hogy ez felháborító lenne mindenki részére...Leginkább az, hogy nem naponta ismétlődik...De hát...ahogy mondani szokták....A jó dolgok nem mindennap történnek....

NEm régen láttam egy tanulmányt, ahol a téma a szexuális bakancslista volt...Hogy sok pasi azt szeretné, ha látna egy gyönyörű NŐT, aki magát kényezteti....De a hölgyek vágyképei között is szerepelt ez a sztori, meg a sok pasis felállás.....Nos...itt a lehetőség....

Ma, péntek este....20 órától, mindent lehet, de semmi sem kötelező, a Swingerforyou Swingerklub falain belül...Bp. 12. kerület. Győri út 16.

Hosszú lesz ez a péntek estig mi????

Szép napot!

Jah, és persze a szokásos swinger is játszik, tehát Hölgyek Párok, Urak, tessék csak tessék....

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr716671361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása