Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

Beszélgessünk a deviáns szexualitásról

2015.06.16. 06:51 swingerforyou

Undorító „csak kedd” van, hulla fáradt vagyok, és semmi kedvem dolgozni. Szép az idő, hívogat az aszfalt, hogy autózzak egy szerpentinen és jó lenne bárhol máshol lenni. Biztos többen vagyunk így ezzel, pláne, hogy a nyár friss illatai már ott lengedeznek a levegőben. Ki szeret ilyenkor bezárva lenni??? Hát én sem. Ki is ültem a kerthelyiségbe a laptopommal, és a múlt szombatot történéseit elevenítettem fel, így legalább mentálisan kiszakadok a munka alól, és néhány ott felvetődött részletet megosztok Veletek!

 

Egész jó társaság gyűlt össze. Kezdők, haladók, új arcok, régi ismerősök.(Ne reménykedjetek! A piszkos részletekbe most sem avatlak be Titeket, amik hátul történtek! Azt írásban nem is lehet visszaadni, a diszkréció pedig kötelez.) A társalgóban lefolytatott beszélgetések sokszor legalább annyira érdekesek, mint maga a gabalyodás, és ugyanúgy részei egy bulinak, hozzá tartozik a hangulathoz, hogy jó szájízzel induljunk haza. Szex után még soha sem fájdult meg az álkapcsom, de most a sok nevetéstől igen. Ezt kár volt hangosan kimondanom akkor éjjel, mert természetesen az én swingeres barátaimra mindig lehet számítani –nincs szükségem ellenségre-, azonnal kiforgatták a dolgot, és a kattogó, majdnem kiakadt állkapcsom lett a vicc tárgya. Nem baj…. A fagyi egyszer majd visszanyal. Hehehe.

 

Azt nem tudnám megmondani, hogy hogyan lyukadtunk ki a bálnákhoz, amiket klubban kellene medencében tartani, meg a „mérges sárkány” és a „félszemű kutya kalóz” szlengekhez….. Én rákerestem, hiszen Google a barátom, hát mit mondjak? Hiba volt a betöltési időre várakozva belekortyolni a vizembe, mert ahogy kiadta a kereső, és beleolvastam, azzal a lendülettel köptem ki a szomjoltómat. Naná, hogy jött a tipikus riposzt: „Mit kérsz Karácsonyra?” Köszi! „Bundát!” (Ide nem írnám le az ott olvasottakat, mindenki saját felelősségére keressen rá. Elég beteg dolog.)

Ez ihlette meg a mai bejegyzésemet. Mi számít betegnek? Mik a deviáns szexuális magatartási formák?

 

Én azt gondolom, hogy a „beteges” relatív. Hiszen ami mondjuk nálam tabu, de másnál természetes, és talál rá partnert, akivel azt kölcsönösen élvezik, akkor számukra az nem aberráció. Ha a másik akarata ellenére történik, az már más tészta, hiszen az már nem az örömszerzés kategória. Meg lehet kövezni érte, de például az állatokkal való közösülés számomra már beteges, hiszen kétlem, hogy az a ló, kecske, vagy kutya valóban akarja az emberrel az aktust. Ha az állat kívánja meg a zoofilt, akkor oké, de erre elég kicsi az esély. Buksi inkább Morzsira gerjed szerintem, és ez így van rendjén.

 

Sohasem gondoltam volna, hogy hasznát veszem egyszer az egészségügyi szakközépiskolai tanulmányaimnak, de mentálhigiéniából tanultunk a szexuális devianciákról is. (Bár akkor nem gondoltam, hogy valaha is közöm lesz swinger klubokhoz, azt pláne nem, hogy írok is róla, de valamiért ez a rész a suliból mai napig élesen él az emlékeim között.)

A szakirodalom szerint „a deviancia olyan magatartás, ami megszegi a közösség, vagy társadalom nagy része által elfogadott normákat”. Ha ebből indulok ki, akkor a swingerezés is beteges lehet a többség számára, de akik élik ezt a „műfajt”, azok tisztában vannak ennek minden jótékony hatásával, és egyáltalán nem érzik betegesnek.

 

 A szexuális deviancia az egyes kultúrák között is eltér: A 20. század elejéig az észak-afrikai bennszülöttek elvárták az egészséges férfiaktól, hogy homoszexuális kapcsolatokat tartsanak fenn, és azokat tartották „furcsának”, akik ezt nem tették meg. A beduinok viszont a homoszexualitást tartották abnormálisnak, annyira, hogy az érintetteket halálra ítélték. Európában, a viktoriánus korszakban azok a Nők számítottak „normálisnak”, akik nem élvezték a szexet. Ma viszont már frigidnek nevezzük az orgazmusra képtelen hölgyeket. Összességében tehát a deviancia relatív, társadalom-, korszak függő. A deviáns magatartásra a társadalom reakciója is több féle lehet: kinevethetik, elítélhetik, mint erkölcstelenséget, megbüntethetik, mint törvénysértést (egyes esetekben ezzel egyet is értek, de azok már az igazán durva aberrációk), vagy betegségként kezelik.

 

Amikor utána olvastam, magam is meglepődtem, hogy másoknak mi okoz örömöt. Párat említenék csak meg: szobrok, próbababák, fák, használt ruhák, haj, idősek, bűnözők, fájdalom, légzéskorlátozás, nemi erőszakhoz, serdülők iránt érzett vonzódás. Deviáns az exhibicionizmus, zoofília, fetisizmus, nekrofília, telefonikofília, de a szadomazochizmust is ide sorolják. És ez csak töredéke annak, amikről olvastam.

 

Ezek közül többet magam is mélységesen elítélek, másokkal pusztán nem tudok azonosulni, de nem zavar, nem botránkozok meg rajta. Nem vagyunk egyformák. Ha a saját élettapasztalataimra asszociálok, hogy nekem mik voltak azok, amik „nem jöttek be”, és furcsán is néztem a herceg-jelöltre, így inkább menekülőre fogtam (mert ilyen is volt): Az egyik, amikor az úriember szerette volna, ha sok folyadékot iszom szex előtt, és nem fogom magam vissza, amikor rám jön a bevitt ital távozási kényszere. Elég nyitott vagyok, de ezzel lesokkolt. A másikat már egy korábbi bejegyzésben említettem Nektek, amikor egy adott testrészem okozott erekciót a Kedvesben. Ez számomra határozottan dühítő, és zavaró volt. Persze lehet, hogy mindkét srác talált hasonszőrű barátnőt, nekem ez nem jött be. Régebben egy telefonos zaklatóm volt, aki módszeresen hívott fel, és tett fel kérdéseket, a válaszaimra pedig érdekes hangokat hallatott a telefonból…. Tök jó, hogy ennyire erotikus töltetű a búgó hangom, de ebből, kösz nem kérek. (Úgy szabadultam meg zaklatómtól, hogy a közelembe fellelhető első pasinak átadtam a telefont.) A szombat estére visszakanyarodva, egy kedves, új párt pont a telefonban általam közölt információk győzték meg, hogy a For Youban töltsék az éjszakát. Nagyon aranyosak, kedvesek voltak, és azt hiszem, nem árulok el titkot, hogy utolsókként, elégedetten mentek haza, és fogunk is még találkozni. Számomra Ők is egy kellemes színfoltjai voltak az estének, alig várom, hogy újra találkozzunk.

 

Befejezésként annyit fűznék még a mai bejegyzésemhez: Klubban érezzük jól magunkat! Nem számít, hogy mások mit gondolnak rólunk, hiszen mi csupán tudunk igazán élni. Nem bántunk ezzel senkit, és az örömszerzés, a kölcsönösség dominál. Legyen akár csütörtök, vagy egy szombat este, adjunk a szenvedélynek! Most elköszönök: További szép hetet Nektek! Nagy pusszantós Mindenkinek! Hamarosan a Klubban, vagy itt….

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr927472248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása