Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

Szakítás vs Swinger

2017.06.21. 17:37 swingerforyou

Nem írok mostanság túl sokat. Nem azért, mert roppant fontos információkat akarok visszatartani tőletek, szimplán csak el vagyok havazva, és nagyon nehéz az írásra időt szakítanom. De mindenkit megnyugtatok, hogy szuper jól vagyok, élvezem a jó időt, és az új kihívásokat, amiket magam elé állítottam, és minden percét élvezem.

 

Most viszont volt egy olyan momentum, ami megihletett, és ellenállhatatlan késztetést éreztem, hogy klaviatúrát ragadjak, megosszam veletek ezeket a gondolatokat. Mai szösszenetem múzsái egy kezdő párocska, akiket pár hete az egyik ismerkedési esten volt szerencsém megismerni. Az úgynevezett „swinger szüzek” mindig közel álltak a szívemhez, mert az ő laikus rálátásuk, illetve az, hogy hogyan is képzelik ezt a világot, mik az aggályaik, mi sarkallta arra őket, hogy ellátogassanak hozzánk, nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy segíteni tudjak azoknak, akik ezt a lépést csak a jövőben szeretnék megtenni. Írtam már nektek arról, hogy hogyan próbáljátok meg kezelni ezt az egészet, mire figyeljetek oda, mire számíthattok, mi az etikett, most viszont ért egy kérdés, amin magam is megtorpantam egy pillanatra: „Volt már olyan pár a pályafutásod alatt, akik a swinger miatt mentek szét?” Bő 10 éves tapasztalattal a hátam mögött még nem futottam bele ebbe a kérdésbe, de azt hiszem sikerült profin kezelnem a helyzetet, és megfogalmaznom az ide illő választ. Egy pillanat alatt lepörgettem egy évtizednyi emléket, ismerősöket, barátokat, kapcsolatokat, drámákat, meghitt pillanatokat, mindent, majd a következőt feleltem:

 

Olyan természetesen előfordult, hogy swingeres párok szétmentek, de nem a szabados életmódjuk miatt, hanem azért, mert az élet egyszerűen ilyen: kiszeretünk egymásból, nem tudunk túllendülni problémákon, vagy pusztán az évek bebizonyítják, hogy eddigi párunkat nem nekünk szánta az ég, nem illünk össze annyira.

 

Utólag visszagondolva értem, hogy miért kérdezte, mire volt kíváncsi, mitől félt. Talán már olvastátok tőlem, hogy ez a fajta szórakozás egy eleve rossz kapcsolatot nem valószínű, hogy meg fog javítani, sőt! Sanszos, hogy csak felerősíti a problémákat, hiszen korábban sem ment a közös élet, nem tudtak azok a párok gondokat megoldani, közösen, csapatban együttműködni, esetleg nem ment a kommunikáció, vagy felütötte fejét a féltékenység, a bizalom hiánya. Ezekkel a terhekkel sem swingerben, sem azon kívül nincs sok esély a túlélésre. Láttam már olyat, hogy valaki ezzel próbálta megmenteni a menthetetlent, de a személyes véleményem az, hogy csak időpazarlás, és oltári nagy a sérülés veszély, mert sanszos, hogy ilyenkor az egyik fél megalkuvó lesz, és nem a közös élmény iránti igény fogja vezérelni, hanem a „csalfa, vak remény”, hogy inkább odaadom a társamat másnak, még ha abban a pillanatban beledöglök is a fájdalomba. Ennek sok értelme nincs! Én jártam már ebben a cipőben: rohadt érzés így belevágni! De komolyan! Nem ez volt a helyes út, és csak odáztuk az elkerülhetetlent, és raboltuk egymás idejét. Olyannal swingerezz, akiben maximálisan megbízol, akivel fél szavakból is értitek egymást, és az legyen a cél, hogy ezek a légyottok mindenki számára szép élményként tárolódjanak el. Itt jönnek a képbe a saját szabályaitok, amiket előre tisztázzatok, de erről már ezerszer beszéltem nektek. Na de nem baj, ismétlés a tudás anyja. Viszont ez sem fog működni egy olyan partnerrel, akivel nincs meg a megfelelő kommunikáció. Nagyon fontos, hogy semmi olyat ne tegyetek, ami az egyik félben rossz érzést keltene. Említett párosnak egy egyezményes jelet javasoltam, amivel akár menet közben is diszkréten a társuk tudtára tudják adni, hogy ezt most inkább mégsem szeretné, álljanak le, vagy változtassanak. Ilyen előfordulhat, és ilyenkor semmi gond, mint egy GPS mondat: újratervezés! Hiszen kezdőként, ha még nem volt ilyen szituációban, honnan is tudhatná valaki, hogy bizonyos helyzet, amire korábban rábólintott, vajon milyen érzéseket fog kiváltani élesben. Ők egyébként az igazi, ideális, példa értékű páros, akiket az Isten is swingerezésre teremtett, szuper hozzáállással, kellő intelligenciával, érettséggel, egy stabil, nyolc éves kapcsolattal a hátuk mögött, akiknél most támadt fel az igény, hogy szeretnék feltüzelni a szexualitást, és leültek, előjöttek a titkos vágyak, és besétáltak az ismerkedési estre. Én nagyon boldog vagyok, mert minket választottak, és a kezdeti félénkségüket hátrahagyva önfeledten szórakoztak. Hálás vagyok azokért a percekért, amikor láthattam őket hajnalban csókolózni, mosolyogva duruzsolni, és szerelmet vallani. Ha olvassák, és magukra ismernek, szívből kívánom, hogy maradjanak hosszú-hosszú évekig egy ilyen tökéletes egységben, boldogságban, és éljenek meg sok-sok közös szép emléket. Tényleg lenyűgöztek!

 

Mindent összefoglalva tehát elmondhatjuk, hogy a swinger, mint szórakozási forma, nem tehető felelőssé a kapcsolatok bukásáért, tehát ne kiáltsuk ki bűnbaknak!!! Ugyanakkor egy nem működő házasságot sem fog tudni megmenteni. Ha rossz volt a szex együtt, akkor egy többes felállásban sem lesz jó, illetve lehet, hogy jó lesz, csak azt nem a párodnak köszönheted…. Egy stabil viszonyban viszont vérpezsdítő hatása lehet, de nem ez a garancia arra, hogy akkor már holtodiglan együtt lesztek, és vegyük meg a közös sírhelyet. Szórakozzatok elvárások nélkül, éljétek meg örömmel ezeket a pillanatokat. Vannak olyanok, akik teljesen függővé válnak, és hetente akár többször is ellátogatnak egyik-másik klubba, de van olyan, akinél ez csak időszakos szórakozás, és mondjuk csak pár havonta hódolnak vágyaik ilyen fokú beteljesedésének. Mindannyian mások vagyunk, más-más igényekkel.

 

Száz szónak is egy a vége: a döglött kapcsolatot el kell temetni, nem kiásni, nem visszanézni, hanem egy tiszta lappal új fejezetet nyitni. Manapság már a szinglik korszakát éljük, ahogyan a házasságok is elmaradoztak, egyre könnyebben válnak szét a párok útjaik, hiszen nincs papírmunka, már a nők helye sem a tűzhely mellett van, hanem megfelelő egzisztenciával rendelkeznek, képesek az önálló életre, és maximálisan tudják is élvezni. Egyre több hölgy vállalja fel, hogy igenis szereti a szexet, és hancúrozik akkor is, ha nincs fix partnere. A konzervatív, prűd csajok ideje lassan leáldozik. Hogy ez jó, vagy rossz…?! Én nem fogok pálcát törni senki feje fölött, bennem valahol a kettő (konzervatív értékrend-szabadosság) különös elegye keveredik. Van, amiben határozottan maradi vagyok, és azt vallom, hogy az ember társas lény, igenis kell egy olyan ember, akihez jó hazamenni, házasság párti vagyok annak ellenére, hogy kétszer pattantam meg az oltár elöl, (Julia Roberts jelenthetne nekem),  de szeretném ezt az embert boldoggá tenni, és szívesen dobom fel a kapcsolatot némi szexuális játszadozással, swingerrel. Kövezzetek meg, de ilyen vagyok, és ebben a korban már vajmi keveset változunk.

Senkit sem szeretnék lebeszélni, vagy meggyőzni, egyszerűen a felelősségteljes döntésre próbállak rávezetni, hogy ha erre adjátok a fejeteket, akkor azt ne bánjátok meg, és abszolút pozitívumként könyveljétek el! Legyetek kicsit rosszak, élvezzétek a nyarat, a szerelmet, a szexet! Nagy pusszantós Mindenkinek! Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr8212611719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása