Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

Tolerancia....

2014.08.18. 20:51 swingerforyou

Azt kérdezi egy emailben egy srác, hogy mit szólnak az emberek a biszexualitáshoz....

Erre azt szoktam mondani, hogy ha két lány simogatja egymást, és olyan kegyes az ég, hogy ezt láthatjuk is, akkor szép a világ...Én spec két fiúra nem gerjedek, mert eléggé konok hagyománytisztelő módon vagyok heteroszexuális, tehát ez érthető, DE elfogadom, hogy van akinek az jön be, ami nekem nem....

De azért azt nagyon fontos szabálynak javaslom mindenki számára betartani, hogy az elején illik tisztázni minden esetben, hogy ki mit szeretne, vagy mit NEM szeretne...Sokan azt hiszik, hogy minden NŐ szereti a lányokat...Sajnos (számomra sajnos, de megértem az elutasítást, hiszen én is rohamot kapok ha egy pasi hozzám ér) tudomásul kell vennünk, hogy vannak olyan NŐK, akik sikítanak, ha egy másik Nő közeledik hozzá szexuálisan.... Az élet már csak ilyen....

Na de miután a levélíró fiú, és ő kérdezi ezt, tapasztalatból tudom, hogy sokkal vehemensebb ellenállásra számíthat egy hirtelen ötlettől vezérelt "odahajolás" mint ha azt egy lány teszi.-..Több mint tíz éves swingeres pályafutásom alatt talán háromszor esett meg velem, hogy a pár férfi tagja előre be nem jelentett módon tátott szájjal vagy simogató kézzel próbált megtámadni engem, a gyanútlan heterót, és emlékszem, hogy nehéz volt legyőzni azt a hihetetlen vágyat hogy ne tegyek olyat, amitől valakinek komoly baja lenne...Ilyenkor nincs jó megoldás, én például azonnal távozásra kértem minden esetben az elkövetőt, nem halkan suttogva, hanem hangosan teli torokból üvöltve...És azt a mondatot most nem idézném, mert egy kocsis is pironkodva olvasná...Persze van, aki azt gondolja amit Woody Allen mondott, "ha biszexuális vagy, rögtön duplájára nő egy szombat esti randira az esélyed"... Persze lehet hogy ez így van, de rajtam kívül sokan gondolják úgy, hogy maradunk a finom, hamvas női testeknél...

Toleránsak vagyunk, mert egy bizonyos szinten elfogadjuk a biszexualitást, de az a kérésünk, hogy ezt minden esetben előre tisztázza az az Úr, akinek ilyen gondolatai vannak, ne csak úgy, hirtelen ötlettől vezérelve, a pillanat hevültségében bízva tegyen olyat, amitől esetleg másnap nagyon fájhat a bekékült szeme, mert láttam már olyan esetet, amit bizony kemény ökölcsapással torolt meg az, akin elkövetni próbálták ezt a "vicces kalandot"...

Igen...azt is tudom, hogy van akiből senki nem nézné ki hogy ő is úgy gondolja, mint sokan mások, hogy nem olyan nagy baj ez..Meg hogy néha belefér....De mondom még egyszer! MINDIG, MINDEN ESETBEN ELŐRE EGYEZTETVE TEGYÉK, HA TESZIK, ÉS A HÖLGYEKNEK IS SZÓL EZ A TANÁCS.....

A programokról már írtam az előző posztban, ebben a szellemben várunk mindenkit!!

 

Szép estét!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr326615361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása