Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

Segítség! Mi vár rám egy Swingerben?

2015.04.05. 15:28 swingerforyou

 

Először is szeretnék mindenkitől elnézést kérni a kimaradt írásokért, sajnos akadtak technikai nehézségek, amik megakadályoztak benne. Többen hiányoltátok bejegyzéseinket, most újult erővel belevágunk.

Túl vagyunk jó pár csütörtökön és szombaton, amiknek a hangulatát, poénjait így utólag már nehéz visszahozni, így most, ha nem veszitek zokon, nem is mennék bele.

Itt ragadnám meg az alkalmat arra, hogy bemutatkozzam Nektek,
mint Cuki Eszti,

akiről korábban már olvashattatok Tamásnak köszönhetően.
Remélem az én írásaimat is ugyanazzal a lelkesedéssel fogadjátok majd! 

 

A reggelem egy messenger üzenettel indult egy régi jó swingeres barátnőmtől:

"Jó reggelt! Ezt nézd: J Puszi! <3 Gondoltam érdekel."

Majd belinkelt egy cikket.
Kíváncsian kattintottam a megadott oldalra, ami kapásból a koromról érdeklődött. ( Bár szerintem, ha csupán 16 éves lennék, akkor is az „elmúltam” gombra klikkeltem volna, elvégre minden igazán élvezetes dolog korhatáros, vagy mások szerint erkölcstelen. )

Cím: Sodró regény a swingerklubok világáról. Hmmmm…
A könyvről inkább majd csak akkor nyilatkoznék, ha teljes valójában el is olvastam, viszont kétséget kizáróan érdekes lehet „hat szereplő szemszögéből, ki miért megy el swingerklubba”.

A cikk így nyilatkozik a klubról:

Egy hely, ahol azért gyűlnek össze éjszakánként párok és egyedülálló férfiak és nők, hogy együtt áldozzanak az erotika oltárán, hogy átélhessék legvadabb fantáziáikat, gátlások és korlátok, szégyenérzet és bűntudat nélkül.

Ezzel egy percre sem tudok vitatkozni, csak kiegészíteném :
kölcsönös szimpátia esetén
Mindenképp örülök annak, hogy az irodalom is elkezdett foglalkozni a témával, a kérdés csak annyi:

Mennyire fedi ez a valóságot? Mit ébreszthet az olvasó közönségben?
Kiválthat ellenszenvet, kíváncsiságot, szimpátiát.

Én mondjuk amondó vagyok, mindenképp a saját tapasztalataimra alapozva alkotok véleményt. Persze az én agyamban is kialakul egy írott szöveg, egy elmondás alapján egy kép, de sokszor ez fals, nem fedi a valóságot.

Kicsit visszagondoltam arra az időre, amikor én hallottam először a swingerről.
Sok-sok évvel ezelőtt egy álláshirdetésre jelentkeztem, és amikor belibegtem a kis szakmai vendéglátós önéletrajzommal, a kedves hölgyike, közölte, hogy mielőtt bármibe belevágunk, elmondaná, ez egy swingerklub.

Mi vaaaaan????
Egy pillanatra eszembe jutott ugyan a swing zene, mint az ötvenes évek szaxis, trombitás jó kis mulatkázós remekei, de gyorsan elhessegettem a gondolatot, és gyanakvóan kérdeztem vissza:
„Az mi?”
A válasz kurta volt: „ Átlag negyvenes párok fehérneműben járnak ide  szórakozni, és vannak külön kialakított helyiségek, ahová félre tudnak vonulni szexelni, többesben, így színesítve szexuális életüket.” Itt egy pillanatra azért leültem.

A fantáziám ezerrel beindult:
márványokkal, kristálycsillárokkal kirakott palota, nagy cirádás, bársony kanapék.  Én a pultban fehér ingben, csokornyakkendővel, ezüsttálcával, a vendégek hófehér alsóneműben kaviárt majszolnak, a férfiak pocakos, kopaszodó öreg urak, kéjenc tekintettel, a hölgyek igazi dámák, Titanicos Rose kék gyémántjával  a nyakukban, akik ide járnak le kiélni perverz vágyaikat.
(Persze ez csak az én képzeletvilágom szüleménye volt, húszas éveim elején.)
Aztán győzött a kíváncsiság, és azt válaszoltam: Ha nem kell szexelnem és vetkőzni, akkor szívesen megpróbálnám.

Életem legjobb döntése volt!
Talán elmondhatom, hogy én ebben a világban nőttem fel. Természetesen a személyes találkozásom a klubbal az elképzeléseimmel a legkevésbé sem volt azonos ( szerencsére! )
Se csillárok, se márvány, és hol van Rose medálja????
Kedves, hétköznapi emberek, harmincasok, negyvenesek, vékonyak, teltebbek, de volt valami közös bennük: fesztelenek, mosolyognak, nevetnek, barátságosak, nyitottak. Számomra ez hihetetlen volt. (A regényben közös vonás a szereplőkben: mindannyian sebzettek. Sok év alatt én ezt nem tapasztaltam, hogy valaki emiatt jött volna le.)

A hétköznapok gyakran magával sodorják az embereket, szürkévé, mogorvává válnak, itt viszont minden színes volt.
Nem ismertek, mégis kedvesen, mint ezeréves jó barátot fogadtak. Ez engem abszolút meggyőzött. Megkérdezték ugyan, hogy mennyire veszek részt aktívan az estékben ( ez mai napig fennálló kérdés ), de az elutasításomat zokszó nélkül elfogadták. Fiatal voltam, akkoriban egy friss kapcsolatban, amikor még egymás megismerése is ad épp elég izgalmat, nincs nagyon mit színesíteni, de már akkor nem zártam ki annak eshetőségét, hogy talán majd pár év múlva…. Ezen kívül pedig el kellett látnom a pultos teendőimet.

Konklúzió:
Ha van is egy elképzelésed, addig ne ítélkezz, amíg saját bőrödön nem tapasztalod.
Nézd meg, azután ráérsz dönteni.

Épp emiatt gondoltunk arra, hogy bevezetünk kezdőknek egy olyan órát, ahol megnézhetik „bulin” kívül a házat, és feltehetik az esetleges még felmerülő kérdéseiket.

Bennem a gondolat évekkel később kezdett felvetődni,
amikor már éreztem a kapcsolatom laposodását, hogy aktívan is belemerüljek ebbe a különös világba. (Mások szerint talán erkölcstelen fertő, perverzek gyülekezete, én egészséges szexualitásnak hívom.) Érdekes volt, hogy az önbizalmam mennyit változott, szégyenlős kislányból magabiztos Nő lettem.
Előtte még a fürdők női öltözőjében is csak akkor voltam hajlandó vetkőzni, ha rajtam kívül más nem volt ott, viszont megtanultam elfogadni magam. Számomra akkor a lányok voltak érdekesek, és a kíváncsiság ( tuti hamar megöregszem, de sebaj, amíg élnek jó plasztikai sebészek ) feléjük húzott.

Egyénenként változó kinek mi jön be:
van aki többes orgiákat szeret, egyesek párcseréznek, mások gang bang fanatikusok, számomra  a másik Nő közelsége okoz extra örömet. Rossz hír fiúk, de ez van. Amikor nem voltam kapcsolatban, és épp nem dolgoztam swingerben, akkor szóló lányként mentem le klubokba, lányok társaságát keresni, illetve magamba szívni a miliőt, amit máshol nem kapok meg.

Sokan kérdezték: szóló csajként lejöttél?
Miért nem kerestél pasi kísérőt? Én csak azt kérdeztem: Minek???? Egyedül is képes vagyok eljutni A-ból B-be, és legalább nem függök senkitől. Nem indulok elvárásokkal, lesz ami lesz, szimplán szeretném magam jól érezni. Ha éppen szimpatikus pasi lesz ott, akkor vele, ha egy lánnyal találjuk meg az összhangot, akkor vele. Mindenesetre soha sem távoztam keserű szájízzel, csak azért, mert „kíséret” nélkül mentem.
Szingli voltam, és szabad, mindentől független. Nem számít más, csak az, hogy jól érezzem magam.

Azt hiszem, ezzel el is árultam a lényeget:
Ne induljatok elvárásokkal! Nincs két egyforma este, két egyforma buli.
Nem a létszám, hanem a társaság, a hangulat a mérvadó.

Gyere le, nézd meg, ismerkedj. Alakítsd ki a saját, vagy pároddal a közös szabályaitokat. Éljétek át az estéket, felejtsétek otthon a gátlásokat!

Viszont most elköszönök, mert lassan letörik a gépeléstől a műkörmöm!

Legyetek rosszak és jók!

Folyt. köv!
Várunk szeretettel csütörtökön, illetve szombaton a Győri út 16-ban. Szép, izgalmas hetet Mindenkinek!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr637332326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása