Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

Nagy durranás Gang Bang Csütörtök

2015.04.17. 16:49 swingerforyou

keep-calm-and-gangbang-style.png_600x700

Olykor érnek váratlan, ám annál kellemesebb meglepetések egy-egy buli alkalmával. Délután, amikor a csütörtök esti létszám iránt érdeklődtem, még túl sok konkrét információt nem kaptam, mindössze annyit, telefonált két szóló úr, és egy hölgy is bejelentkezett. Nyugtáztam a telefonban hallottakat, és ennek tükrében lemondóan gondoltam a csütörtök éjszakára. Dolgoztam, majd munka után egy kedves ismerősömmel otthoni filmezős programot terveztünk, amit nem is bántam, hiszen kellően fáradt voltam bármi egyéb aktív tevékenységhez. 10 óra környékén csörrent meg a telefonom: „Szia! Nagyon fáradt vagy? Elkelne egy kis segítség a pultban.” Az agyam gyorsan szoftvert frissített, beindult a logisztikai központ, majd rávágtam, a rendhagyó felkérésre, hogy kb. 20 perc múlva tudok ott lenni.

A házimozi partneremet már késő volt lemondani (nem is szívesen bántottam volna meg), így gondoltam életbe lép a B terv, amit egy okos Nő mindig tart magánál. „Felpakoltam” hát Őt is, és irány a klub, egy Gang Bang buli simán elbír még egy szóló pasit, pláne, hogy abszolút laikus a témát illetően, de mindig szorgos érdeklődéssel fogadta a klubos sztorijaimat, de eddig nem volt bátorsága személyesen is ellátogatni egy ilyen szabados helyre. Alkalom szüli a swingerest címszóval vágtunk hát az éjszakának.

Megérkezésünk. Egy gyors üdvözlés után bele is ástam magam a pultos tennivalókba, megszeppent barátomat pedig bemutattam egy ismerős hölgynek, aki készséggel vezette körbe. A rúdon épp egy bájos hölgy vonaglott a Free your mind című zenére, körülötte pedig a puffokon néhány harmincas-negyvenes srác átszellemült tekintettel ücsörgött. Az egyik asztalnál egy hat fős társaság beszélgetett, ők érkezésem láttán azonnal éltek is az alkalommal, és kértek pár frissítő italt.  Időközben tárlatvezetősről visszatérő ismerősöm döbbent arcot vágva, kipirosodva ült le az egyik bárszékre. Hebegve mesélte el, hogy hátul egy fiú és egy lány meztelenül jakuzzizik, az egyik szobában pedig teljesen nyitva az ajtó, és egy leányzót kényeztetett két férfi, a másik szoba ajtaja zárva volt, mondta is neki a „tárlatvezetője”, hogy ilyenkor oda nem lehet bemenni, nem illik nyitogatni, de igencsak fura hangok jönnek ki. Én persze bőszen vigyorogtam, hogy bedobtam a mélyvízbe, és mondtam, hogy akkor most már le kellene dobnia neki is a textilt. Na azt a fejet az életben sem felejtem el. A sokkot sem, amit akkor kapott, amikor a körbe vezető ismerős szóló csajszi felajánlotta segítségét, és ki is ment utána az öltözőbe.

Egy nagy sikoltást hallottam a hátam mögül: az egyik ismerős páros női tagja szánta ezt nekem üdvözlés gyanánt, majd a nyakamba ugrott a viszontlátás örömére. Vizes volt, felhevült a jakuzzitól. Swinger szűz kíséretem is megérkezett, őt igyekeztem bevonni a társalgásba, miközben bőszen igyekeztem uralni a pultban eluralkodó káoszt, amit a kiürült poharak okoztak. A rúdon ficánkolást befejező hölgyemény is odajött, egy „szia” után kért egy palack szénsavmentes ásványvizet, és amilyen hévvel érkezett, olyan lendülettel már el is tűnt a szobákhoz vezető ajtó mögött, az őt csodáló urak pedig nyomás utána. Bele se merek gondolni mit művelhettek hátul.

Ismerőseim már épp indulni készültek, hiszen már túl voltak a hancúrozáson, reggel pedig korán kell kelniük. Útitársam is kezdett oldottabban viselkedni, és a szóló lány unszolásának engedve hátrament vele jakuzzizni, a többi piszkos kis részletbe nem avattak be…. (Hazafelé úton azért megjegyeztem, hogy remélem más szórakozóhelyen nem udvaroltat ennyit magának. De ez a több évi barátság tükrében belefér némi építő kritika, dorgálás.) Én az italok kiadásánál, mosogatásnál, pár kellemes csevejnél többet nem érzékeltem az estéből, de jó volt látni az elégedett arcokat, hallani a hálálkodó szavakat búcsúzáskor az ajtóban.

Nekem ez volt az első „részvételem” Gang Bang Csütörtökön, de abszolút kellemesnek tűnt külső szemlélőként, funkcionálisan passzív résztvevőként. Hajnal kettő körül járt az idő, amikor az utolsó látogató mögött is bezártuk az ajtót, akkorra már én is kicsit roskadoztam a fáradtságtól. A házigazdák megköszönték a segítségemet, és pár szó után, vigyorgó arccal engedtek utunkra.

Igyekeztem diszkréten írni az estéről, és reális képet festeni abból, amit én érzékeltem a buliból. Ez volt tehát a tegnapi napom befejezése. Hamarosan újra olvashattok, vagy beszámolót, vagy aktuális témát a klubbal kapcsolatban, illetve magáról erről a közegről. Még mindig sokakban vannak megválaszolatlan kérdések, tisztázatlan fogalmak, igyekszem mindent sorra venni, és megosztani Veletek, megválaszolni Nektek ezeket a felvetéseket.

További szép hetet Mindenkinek! A szombati partyn még Ti is átélhettek hasonló élményeket, mint amit az imént olvastatok. ( Nem a mosogatásra értem, hanem az „aktív” játékosok impulzusaira.)

Pusszantós Nektek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr77376348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása