Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

A szex hiányának testi- és lelki tünetei

2015.05.06. 20:55 swingerforyou

Az internet a blogoláson kívül arra is nagyon jó, hogy akarva, akaratlanul is rábukkanj olyan írásokra, cikkekre, amelyeket egyébként nem is keresnél. Így történt ez velem is a minap, amikor valaki megosztott egy oldalt, ami azt taglalta, hogy milyen tüneteket okozhat a szexuális élet kimaradása. Kicsit érdektelenül kattintottam a weboldalra, de az unalom a munkahelyen nagy tettekre sarkkal, például az efféle irományok átböngészésére is. Átfutottam hát, közben jókat mosolyogtam: jól megfogalmazott, szórakoztató, a végén pedig be kellett vallanom, bármennyire nehezemre esett is, hogy amikor passzív a nemi életem, bizony rajtam is kiütnek ezek a tünetek. Sokan talán erre azt mondanák, hogy honnan is tudhatná egy swingerrel ennyire szoros kapcsolatban álló Nő, hogy milyen az, amikor huzamosabb ideig nincs szex, de azt kell erre mondanom: a suszternek is lyukas a cipője, ha épp nincs párom, akkor én is ugyanúgy szembesülök ezzel a problémával, pláne ha túlzottan a munkába is temetkezek, és szabadidőm sem marad ismerkedésre. Az elmúlt bejegyzéseimbe a Nők kicsit háttérbe szorultak, amikor a szóló urakra, vagy a merevedési zavarokra fektettem a hangsúlyt, most itt „szépítenék”, hiszen ez a felsorolás, inkább a hölgyekre érvényes.

 

„Kutatások bizonyítják, hogy azok a párok, akik intenzív szexuális életet élnek, sokkal kevesebbszer betegednek meg, mint azok, akik ritkábban szeretkeznek. A szex ugyanis edzi az immunrendszert, felkészítve a szervezetet a vírusok és fertőzések támadására. Nem beszélve arról, hogy az orgazmus hatására felszabaduló boldogsághormonok jótékony támadást intéznek a betegségekért is felelős stresszhormonok ellen.”

 

Szóval, ha boldogságra vágysz, a csoki helyett inkább voksolj a kiadós párnacsatára a pároddal, vagy irány klubba, és ott töltődjetek fel endorfinnal, és még a betegségek ellen is felkészültebbek lesztek.

Lássuk akkor a tüneteket, és mindenki eldöntheti, mennyire tud azonosulni velük, illetve mennyire kellene már lépni az ügy érdekében, hogy orvosoljuk ezeket a problémákat:

 

Rossz kedélyállapot: Én néha kicsit hisztis vagyok, olykor a környezetemen vezetem le, máskor pedig búskomor, csendes. Nem hiába mondják a Nőkre, aki kicsit arrogánsabban, kelletlenül, unszimpatikusan viselkedik, hogy „biztos nem tette helyre a férje előző este”. Tulajdonképpen én is ezt szoktam gondolni a közértes lányra, ha ferde szemmel néz rám a kasszánál. Ha magamból indulok ki, akkor teljesen helyes az állítás, hisz x idő után, igenis kezdek egy klimaxos nőre hajazni, mintsem egy jól karbantartott harmincasra. A cikk ezzel magyarázza a jelenséget.  „Orgazmus közben endorfin, szerotonin és dopamin szabadul fel, ezek pedig boldoggá, elégedetté és nyugodttá varázsolnak.”

 

Sápadt, fénytelen bőr: Én alapból elég fehérbőrű vagyok, így ezt a részt nem vettem magamra, de az indoklás engem is meggyőzött. „Egy szenvedélyes szeretkezés felpörgeti a vérkeringést, amitől visszatér az egészséges bőrszíned. A szex ráadásul felszabadítja a szervezetedben az ösztrogéntartalékokat is. Az ösztrogén nevű női nemi hormon a kinézetedért is felel: például egy szuper szeretkezés, egy extra ösztrogénlöket után csillogni fog a szemed, és egészséges színt kap a bőröd is.”

 

Idősebbnek tűnsz a korodnál: Valljuk be, ezt egyetlen Nő sem ismeri el szívesen, én is így vagyok ezzel a kor-kérdéssel, és mindig könnyebb a szemem alatti karikákat a fáradtságra, stresszre fogni, és azzal vigasztalódni, hogy holnapra kialszom magam, elmúlik, és újra frissnek, üdének fogok látszódni, de az önámításról a cikk lerántotta a leplet. „Egy kutatás szerint, akik rendszeresen hódolnak az ágytorna örömeinek, évekkel fiatalabbnak látszanak, mint önmegtartóztatóbb társaik. Heti három szeretkezés száz fiatalító kezeléssel ér fel, nem beszélve arról, hogy mennyivel élvezetesebb a szex, mint mondjuk a botox.” Heti három még nem is sok, és valóban lényegesen kellemesebb, mint amikor fehérköpenyesek dolgoznak rajtunk. Kivétel, ha doktor bácsis szerepjátékról beszélünk…. „Ismét az ösztrogén a tettes, ugyanis ez a női nemi hormon segíti a tápanyagok felszívódását a vérben, megsemmisíti az öregedésért is felelős stresszhormonokat, fiatalítja a sejteket és késlelteti a menopauza kezdetét.”

 

Fejfájás, migrén: Közeli ismerőseim igazolhatják, mennyit panaszkodtam mostanság kínzó fejfájásra. És ez nem az a bizonyos „szexodázó” színlelt fájdalom, hanem az igazi görcsös, szűnni nem akaró fajta. Próbáltam bármit, gyógyszert, borogatást, masszázst, de az eredmény mindig lassan bontakozott ki, és a tünet újra jelentkezett. Én a szeszélyes Áprilisi időjárás rovására írtam a dolgot. „A szex alatt felszabaduló endorfin ugyanis jobb fájdalomcsillapító, mint a morfium. Maga az orgazmus érzése pedig akár 70 százalékkal is csökkentheti a kínzó fájdalmakat.” Meggondolandó alternatív gyógymód szerintem, egy próbát mindenképp megér.

 

Túlsúly: Nem feltétlenül a kóros elhízásra gondolok, de sokunkkal előfordul, hogy pár kiló felszalad, amitől aztán kín keservesen, szigorú diétákkal próbálunk megszabadulni. Ünnepek: Karácsony, Húsvét… Na persze, tuti túl sokat ettem, nem kellett volna azt a három habos-babos sütit magamba tömni, de majd holnaptól újra edzek, és nincs más, csak saláta. Ismerős szitu. „Nem csalás, nem ámítás, a csókolózás és a szenvedélyes szeretkezés a legjobb edzés, akár 200 kalóriát is elégethetsz egyetlen túlfűtött menettel. Ha nincs időd vagy kedved lovagolni járni, legalább otthon pattanj nyeregbe, vagy futás helyett válaszd a vízszintes kocogást. A szeretkezés sokkal jobb zsírégető lehet, mint bármelyik sport, a szívverésed ugyanis felgyorsul, a vérnyomásod emelkedik, úgy, mint egy kimerítő edzés közben.” Nem gondolom, hogy kiváltja az egészséges táplálkozást, a rendszeres testmozgást, de vitathatatlanul megdolgoztat egy szenvedélyes társas mocorgás.

 

Kínzó álmatlanság: A barátaim szerint vámpírnak születtem, hiszen nappal dolgozom, éjjel pedig sokáig ébren vagyok. Chatelek, olvasok, filmezek. Pedig fáradt vagyok, de nem tudok aludni. Langyos tej, unalmas film, de semmi sem használ. Lehet, a gyakori szex lenne a megoldás? „Szex után mindig édesebb az álom, és ez nem véletlen. Az orgazmus során oxitocin szabadul fel a szervezetedben, így nemcsak nyugodtabb lesz az alvás, hanem a stressztől és a dühtől is megszabadulhatsz.”

 

Valljuk be őszintén, ha ez a cikk, csupán 50% igazságtartalommal bír, már megéri utánajárni, pláne, mert ennyire kellemes módját javallja a lajstromba vett problémákra. Autóban, otthon, klubban. Teljesen mindegy, de érdemes bizonyítani, vagy cáfolni, hiszen mi bajunk lehet? Hova jobb lehetőséget, mint egy csütörtöki Gang Bang, vagy egy szombati 100% tisztaságú swinger party?! Mindegy, hogy egyedül, vagy a pároddal, társasággal, de ennyi igazán jár a kiegyensúlyozott mindennapokért, a szép bőrért, fényes hajért, azért a töménytelen endorfinért, oxitocinért, elégetett kalóriáért.

További szép hetet kívánok Nektek!  Hamarosan újra jelentkezem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr577386632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása