Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

Korunk divatja a felszínesség. Klubban helye nincs!

2015.05.19. 11:16 swingerforyou

Már egy hete tartom a diétámat, hiszen közeleg a nyár, nyitnak a strandok, és a téli melegítő funkciót ellátó párnázottságomat le kellene adnom. Ismerős, ugye? Egyre több férfi ismerősöm is kezdett veszett gyúrásba, a csajok pedig bőszen guggolnak a formás popsiért. Plank és más kihívásra buzdító megosztásokkal tele a közösségi portálok üzenő fala. Turbódiéták, gyors fogyást ígérő praktikák, ételek. A médiából is folyton a szebbnél szebb, karcsú lánykák mosolyognak, kidolgozott felsőtestű pasik feszítenek, ettől pedig elhisszük, hogy nekünk is így kellene kinézni. Nem számít, hogy Te vagy Én genetikánkból adódóan sohasem leszünk 180 centisek, vasággyal együtt 50 kilósak, hiszen a szüleink más géneket örökítettek, azért csak követjük az aktuális fitt trendeket. Azzal semmi baj, ha mindent megteszel azért, hogy kihozd magadból a lehető legtöbbet, a legjobb formát, de nem mindegy, hogy magadért, vagy mások megítélése miatt teszed.

 

Egyre többször találkozom olyan üzenetekkel, kérdésekkel, amikben a felszínesség miatt aggódnak. Nem győzöm elmondani, leírni, hogy a swinger klubok világa nem csak a tökéletes emberek kiváltsága. Gyere el, nézd meg: magad is meglepődsz, hogy emberek mennyire színes skálája fog felsorakozni egy-egy eseményen. Alacsony, magas, molett, sovány, idősebb, fiatalabb, szeplős, szeplőtelen, lesz mini cici, vagy nagy didi, sorolhatnám a végtelenségig. Szóval elhihetitek, hogy nem fogtok Ti sem kilógni a sorból.

 

Megtörtént eset:

Ismerek egy párt. Interneten találtak a klubra, és hajtotta őket a kíváncsiság. Középkorúak, abszolút átlagos férfi, a hölgy pedig telt, nagy mellekkel. Amikor először találkoztam velük, elmesélték, hogy most járnak először ilyen helyen. Sokat beszélgettünk, de a Nő szeme fürkésző volt, és némi aggodalom tükröződött vissza az arcáról. Gyönyörű szemei voltak, és a sminkje is abszolút topon volt, a vöröses haja pedig különösen kiemelte a zöldes cicaszemeket. Mai napig élesen él a fejemben a viselet is: magas sarkú cipő, harisnya, és egy hosszított szoknyás míderes fekete szettet viselt. Semmi kivetni valót nem találtam benne. Egy idő után viszont már engem zavart a feszengése, és megkérdeztem, hogy mi a baj? Elmondta, hogy fél, hogy neki itt nem fog babér teremni, hiszen Ő „kövér”, csak nézzek rá. „Miért ne lennél így jó? Teljesen rendben vagy. Nem minden pasi gerjed a csontokra.” – Válaszoltam neki. Elmesélték, hogy már egy héttel korábban elindultak, de csak a parkolóig jutottak. Figyelték a sorra érkező náluk fiatalabb, csinos párokat, és emiatt nem mertek bejönni. Szomorúan mentek haza, de a Férfinek sikerült meggyőzni, hogy tegyenek még egy próbát. Akkor már csak egyetlen órát szobroztak az utcán, mire érkezett egy hasonlóan gömbölydedebb Nő, aki megadta a bátorító lökést. Ez az egyik legkedvesebb swingeres történetem, akkor is és most is jót mosolygok rajta. Reggel találkoztam újra velük, amikor sugárzó arccal jöttek hozzám, elköszönni. Ők kimondottan szóló urakat kerestek a hölgy örömére, és első (második) swingeres estéjükön át is estek a tűzkeresztségen.

 

Tegyük hozzá a teljesség kedvéért, hogy egy Nőt meggyőzni arról, hogy jó, úgy ahogy van, majdhogynem a lehetetlennel egyenlő, mondom ezt nőként. Ez már nem is fog változni, van némi gond a csajok agyában, de szorítsuk egészséges keretek közé. 14 éves korom óta diétás időszakok, edzések, futás, drasztikus fogyókúrák tették ki az életemet. Mindig elégedetlenül néztem tükörbe, hiába mondta a környezetem, hogy semmi gond velem. Rövidnadrágot, szoknyát hírből sem ismertem, szégyenlős voltam, strandon szigorúan törölközőt tekertem magamra. (Ki is akadtam 17 évesen, mikor pár húszas éveiben járó fiú anyámat nézte meg helyettem séta közben.) Ez a környezet felszínességéből fakadó gátlásosság az első kapcsolatomra is rányomta a bélyegét.

 

Nálam kimondottan a swinger volt az első mérföldkő önmagam elfogadása felé, és gyökeresen változtatta meg az életemet. 25 évvel idősebb Nőket láttam olyan szintű erotikus kisugárzással, hogy már én jöttem tőle zavarba, Az én bőröm feszesebb, az arcomon (még) nem voltak ráncok, de viseltem egy minél többet takaró rucit, Ő pedig Istennőként vonult fel a szexi göncben, és a 13 centis sarkakon. Végignéztem magamon, és átértékeltem a világ dolgait. Onnantól kezdve a Nőket nem kritikusként néztem, mértem fel, hanem a jót, a szépet láttam bennük. Amint elkezdtem velük szemben elfogadó, csodáló lenni, magammal szemben is ugyanúgy sikerült. Súlyos pénzekbe került ez a felismerés, jelentett többek között egy komplett ruhatár cserét. De igazi NŐ lettem! Azóta is van, hogy felkúszik pár kiló, máskor meg lemegy, mert több időm jut edzeni, így olyankor sportosabb a kinézetem. Azt viszont leszögezném: swingerben a „népszerűségemet” az alkatom változása sohasem befolyásolta. Sanyargatni már csak akkor kezdem magam, ha nem jön rám a kedvenc farmerom, és akkor sem a tömegek felszínessége miatt, hanem mert szerelmem az a nadrág!

 

Pár hónapja egy kedves férfi barátom kísért el klubba. Már elég régóta szerette volna kipróbálni ezt a műfajt, de kifogást kreált kifogás hátán. Megjegyzem, hogy heti 5 edzéssel elég jól karban van tartva, de Ő az a tipikus örök elégedetlen-fajta, és a mások véleményéből indul ki. Évekbe tellett, hogy elcibáljam magammal. Két ital után a trikó is lekerült róla, és velem együtt táncolt a rúdnál egy kedves ismerős párral. Azóta az ő agyában is kezdenek kicsit helyreállni a dolgok.

 

Bejegyzésemmel azt szerettem volna közölni, hogy tegyétek félre, ha klubba jöttök a felszínességet, mind magatokkal, mind másokkal szemben. A sikeres jó buli kulcsa nem a kinézeten múlik. Gyakorlott swingereseknek is szól ez az írás, mert Ők is hajlamosak pár felszedett kiló miatt vegetálni. Pedig a klub oldja a stresszt, diétázni pedig csak kiegyensúlyozottan lehet. A mentális egyensúlyhoz pedig kell a minőségi, jó szex, a változatosság, ezt pedig heti kétszer a klubban simán megkaphatjátok. Én mindig megkapom, hogy kigyúrt pasik képeit osztom meg az idővonalamon. Igen, mert esztétikai, művészi értékkel bír, de az nem jelenti azt, hogy ez nálam elvárás lenne. Volt már modell-szerű, testépítő és teljesen átlagos pasi is az életemben. És azt is megsúgom, hogy pár kiló extra felszereltséggel nagyobb volt a sikerem, mint vékonyabb korszakomban. És ezt a Hölgyek is megerősítették a klubban!

 

Egy a lényeg: Mindig érezd jól magad a bőrödben! Elismerő pillantásokat pedig zsebelj be  csütörtökön Gang Bang Bulin, vagy szombaton a 100% tisztaságú swinger eseményen. Találkozzunk ott, vagy itt! Szép hetet Nektek! Pusszantós!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr607395140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása