Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

Savanyú a szőlő (Riposzt egy swingeres fórumon ért támadásra)

2015.09.18. 16:33 swingerforyou

Már a második hetet tapossuk a ForYou újranyitása óta, és nagy örömmel tölt el, hogy a 3 hét karbantartási szünet nem szegte kedvét a klub látogatóinak, már az első szauna este is nagy létszámmal, jó hangulatban telt. Rengeteg pozitív visszajelzés, gratuláció érkezett az új dizájnhoz, sokkal hangulatosabbak most már a „küzdőterek”. A csütörtöki Gang Bang viszont hagyott némi kívánni valót: egész pontosan a szóló urakat, ugyanis erősen a hölgyek oldalára billent a mérleg. De azért így sem volt ok panaszra, csak az est elnevezésére cáfoltunk rá némiképp. Jelen volt egy roppant bájos Hölgy, akit a vakáció előtti szombaton volt szerencsénk megismerni, és a mellékelt ábra szerint „függő” lett, mert még péntek délután is a klubban sziesztázott. A szombati klubismertető számomra egy óriási meglepetést tartogatott, mert megismerhettem két fiatal (értsd: huszonéves) srácot, akik korukat meghazudtoló módon jól viszonyulnak ehhez a világhoz. Van még remény!!! Hogy miből merek ilyen konklúziót vonni? A kérdéseikből. Nem ismerték egymást, egyikük abszolút tapasztalatlan, másik pedig második swingeres estéje előtt állt, de nem voltak restek eljönni, és kérdezni. Legfőképp pedig nem butaságokat kérdeztek, mert már falnak megyek a „És Te is részt veszel….?”, vagy „Veled is lehet?” jellegű felvetésektől. Ellenben elhangzottak: „Hogyan érdemes a lányokhoz közelíteni? Visszafogottabban, vagy rámenősebben próbálkozzunk?” És sorolhatnám még. Ugyan nem maradtak az esti bulira, de hétfőn visszatértek, és azt hiszem elégedetten is távoztak.

Kicsit elkanyarodtam az eredetileg tervezett témától, de ezek a dolgok most kikívánkoztak belőlem, és igyekeztem diszkrét keretek közé korlátozva tálalni Nektek ezt a kis összefoglalót. A fent említett két férfiú pedig tökéletes példája annak, hogy hogyan vágjunk bele jól a swinger világába. Ez nem mindenkinek sikerül sajnos. Általában belőlük lesz a mocskolódó, kritikus „vendég”, aki a saját kudarcaiért egy klubot tesz felelőssé. Persze, bűnbakot keresni mindig jó, így legalább az önértékelésünk nem csorbul, de nem biztos, hogy érdemes ezt a világba kürtölni, hiszen könnyen visszájára sül el a dolog.

 

Mahatma Gandhi szavaival élve„Csak akkor beszélj, ha a csendnél értelmesebbet tudsz mondani.”

 

Nem szokásom rosszindulattal élni, és azt vallom, hogy amíg vannak irigyeim, addig valamit jól csinálok, és sohasem azt nézem, hogy mit, hanem azt, hogy ki mondja. Ettől vagyok én annyira Cuki. Egy úriember az egyik nyilvános fórumon kezdett inkorrekt módon írni a klubról. A negatív kritika is kell, hiszen ebből lehet építkezni, fejlődni, és én ezt abszolút mindig el is fogadom. Óriási különbség azonban, ha valaki mindezt úgy teszi, hogy sohasem járt az adott helyen. Kérdem én: Mennyire lenne hiteles egy franciaországi étteremkritikus, ha csupán az étlap átfutása után írna egy cikket egy vendéglőről valamelyik neves gasztro lapba, vagy blogba, miközben meg sem kóstolt semmit? Azt hiszem abból lenne csak a botrány. 

 

Nem fogom megnevezni sem az oldalt, sem pedig az említett úr nicknevét, megtisztelem Őt a diszkrécióval, de az ott olvasottakat most ebben a bejegyzésben reagálnám le. Dióhéjban annyi történt, hogy degradálóan nyilatkozott a klubról, és a további kommentekben két helyet ismert el igazi swinger klubként. Ezzel semmi gond nem lenne, ha valaha is járt volna a Győri úton. Minden klub más, ettől jó ez az egész kis világ. Más a hangulat, más a társaság, mások a programok stb. Több olyan klubtag van, aki „vándorol”, nem teszi le a voksát élesen egyik klub mellett sem, és vannak olyanok, akik mindig adott napon, adott klubot látogatják, ők a törzstagok. De attól nem bírál más helyet, csupán Ő ott érzi jól magát. Jogos a kérdés: Én vajon honnan tudom egy nicknév alapján, hogy az illető még sohasem lépte át a küszöböt? A válasz igen egyszerű: A férfiú ugyanezzel a névvel van regisztrálva az egyik közösségi portálra, és ez a fake (ál) profil kb. egy éve megtisztelt egy üzenettel, amiben invitál a klub látogatására. Szelíden utasítottam vissza, és javasoltam szólóban az érkezést, amitől élesen elzárkózott, mondván: „Csak nem gondolod, hogy szólóba megyek, és nincs garancia semmi az estémre? Azon a helyen amúgy sem terem soha babér szóló pasinak.” Na, Öcsém! Itt nyílt a bicska a zsebemben, de még számoltam háromig a reakcióm előtt. Megírtam, hogy én tuti ott leszek, és majd ott találkozunk. Persze ez az alternatíva sem volt megfelelő, mert a siker kulcsa (szerinte), ha párban érkezünk, mert akkor tuti szex a vége, fuss el véle. Hohóóóó…. Itt gurult a gyógyszerem, és visszakérdeztem, hogy gyakorlatilag ezzel a „garanciális” minősítéssel erősen ledegradált (kissé vulgárisabban fogalmaztam ezt meg neki) , és abban nekem semmi jó nincs, ha bárkit elkísérek klubba, ráadásul idegent, hiszen lehet, hogy személyesen nincs is meg a kölcsönös szimpátia, és benne van a pakliban, hogy hamarabb kívánom meg a vacsorához tálalt kovászos uborkát, mint őt. Persze rosszabbnál, rosszabb érveket vett lajstromba, amiről nekem Woody Allen szavai jutottak eszembe: „Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.” Na most! Summa summarum: Ha emberünk valaha is járt volna az „objektumban”, akkor a profilképem, illetve a nevem alapján is fel kellett volna ismernie, hiszen elég gyakran fellelhető vagyok a helyen.

 

A fórumon a klub elzárkózott a további szájkaratétól, csak említést tett az én korábbi invitálásomra, ami bizonyítja a hiteltelenségét. Ennek a bejegyzésnek az erejéig kívánok én is tovább foglalkozni ezzel a témával, a továbbiakban lezártnak tekintem, de az olvasó közönségem, akik esetleg találkoztak ezzel a kis „komment-csatával”, most tiszta képet kapnak, hogy miért mertük kijelenteni, hogy XY még nem járt a Nektek szánt Klubban. 

 

Én csak annyit kívánok az Úriembernek, hogy legyen boldog élete, szexben bővelkedő, kalandos swingeres éjszakákat éljen át az általa favorizált helyeken! Egy baráti jó tanácsot viszont fogadjon el: Finomítson a „csajozási” technikáin, sokkal „garantáltabb” lesz a sikere.  Ne keressen bűnbakokat, inkább egy kis önvizsgálatot tartson, és ne azon keseregjen, hogy más szóló pasi könnyebben érvényesül, hanem inkább okuljon a jó példából. 

 

Azt hiszem mindent elmondtam, amit szerettem volna. Lassan dél, este pedig klub-élet, én pedig ezer dolgot terveztem még előtte. Hogy miket, azt majd a klubban elmesélem. Legyen csodás, mosolygós szép napotok! Nagy cuppantós Mindenkinek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr487798728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

3s4s 2015.09.22. 15:51:27

Sziasztok! Szeptember 14-én voltunk először a swingerforyou-ban a Szerelmemmel. Egy másik klubban találkoztunk néhány hete egy párral a buli vége felé és Ők ajánlották következő randi helyszínnek a klubbot. Őszinte vagyok, nehezen mondunk igent.
Ma már tudjuk, hogy jó döntést hoztunk, hiszen a hely nagyon kellemes és tiszta. Eszter és Teca nagyon kedvesen fogadtak minket, ahogy azt jó házigazdáknak tenniük kell.
Egy nagyon kellemes ismerősünkkel is összefutottunk a buli vége felé az öltözőben (Lacival), akit a Tik Tak-ból ismerünk. Reméljük Laci, hogy legközelebb, már a buli elején találkozunk.
Összességében nekünk a klub tetszik és biztos, hogy hamarosan visszatérünk.
Erika és Tibor

swingerforyou · http://www.swingerforyou.hu 2015.09.22. 16:05:09

Kedves Erika és Tibor!

Köszönjük a dicsérő szavakat, remélem hamarosan találkozunk !
Teca
süti beállítások módosítása