Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

Swinger korra érett

2016.01.20. 14:37 swingerforyou

És újra itt vagyok! 2016. első havában, túl az ünnepeken, a Szilveszteri forgatagon, és a szülinapi bulimon, ami évről-évről emlékeztet az idő múlására. Ilyenkor mindig azzal vigasztalom magamat, hogy a nő, mint a jó bor, a korral nemesedik. Lehet benne némi igazság, mivel a sikerem a másik nemnél - de még a sajátoménál is-, emelkedő tendenciát mutat.  Korábban említettem, hogy én viszonylag fiatalon csöppentem a swinger világába, tulajdonképpen ebben a közegben nőttem fel. Azt is írtam már, hogy rengeteg pozitív hatással bírt az önbizalmamra, a nőiességem kiforrására, a nyitottságomra. Ezek az élet egyéb területén is hasznomra váltak később. Olvashattátok tőlem, hogy mennyire más kép volt a buksimban a klubbal kapcsolatban, és mennyire lenyűgözött a valóság. Húszas éveim elején jártam akkoriban. Te jó ég!!! Lassan már 10 éve…. ( Részleteket a „Segítség! Mi vár rám egy swingerben?” c. bejegyzésemben találtok. ) Továbbra is amondó vagyok: életem legjobb döntése volt! Viszont rám el lehet mondani: lassan „építettem fel” a saját swingeres szokásaimat, nem ragadt el azonnal a hév, és a kíváncsiság. Kivártam a megfelelő pillanatot (évekről beszélünk), amikor valóban megértem az efféle szabados szexualitásra, illetve a párkapcsolatom is abba a stádiumba jutott, hogy elbírja, igényelje ezt a fajta „szórakozást”. Szóval már a 30 felé közeledtem, amikor az első tényleges tapasztalatokat szereztem. Talán ezért is tudok hiteles, objektív képet adni a swingerrel kapcsolatban.

 

Na de annyira azért még nem vagyok őskövület, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy tökéletesen boldogulok a közösségi portálok útvesztőjében. Hála az égnek, mivel így egyre többen keresnek meg a nagy kékségben különféle kérdésekkel, jöveteli szándékkal. Az adatvédelmi, és más privát beállításaimnak köszönhetően viszont, csak azok a tagok tudnak levelet küldeni, akiknél már jóváhagytam az ismeretséget. Mielőtt visszaigazolok valakit, vetek egy pillantást az illető korára. Csak 18. életévét betöltött tagok felkérését fogadom el, ha születési dátumot nem találok, inkább törlöm, vagy figyelmen kívül hagyom a „jelölést”. Erre próbáljatok meg Ti is odafigyelni, ha swingeres fake profillal regisztráltok.  Vigyázzatok az „ártatlan, gyermeki” lelkekre. És a korhoz kapcsolódik mai témám is, hiszen a klubok ajtaja minden 18 pluszos látogató számára nyitva áll.

 

„Nagykorú, aki erkölcsileg és szellemileg érett. A 18. életévet betöltött vagy még el nem ért, de házasságot kötött személy. Jogi fogalom, tartalmát a felnőtt korúság fogalma teszi teljessé. A biológiai fejlettség nem egyetlen meghatározó, sokkal teljesebb az a szociálpszichológiai megközelítés, amely az életkori szerepekből kiindulva a társadalmi meghatározottságot veszi alapul. A felnőttség ismérve az érés befejeződése, a személyiség viszonylagos kialakulása, a társadalmi szerep-hivatás elfoglalása, a stabilizálódott nemi élet, a családalapítás és a beilleszkedés igénye.”

 

Számos 18-20 év közötti fiataltól kapok levelet, amiben kérdezősködnek a klubról. Igyekszem mindig kielégítő választ adni a felvetésekre, illetve kedvesen utalást teszek arra is, hogy talán ez még annyira nem az ő szórakozásuk. Riposztból soha sincs hiány, jönnek sorra a „de hát már 5 éve nem vagyok szűz” és „a barátaim szerint sokkal érettebb vagyok a koromnál”, és még sorolhatnám a végtelenségig a reakciókat. Na most, attól, hogy valaki jogilag nagykorú, cselekvőképes, még nem jelenti azt, hogy a swingerre is érett. A swinger eleve a szexuális élet színesítésére szolgál, nem pedig hiánypótlásra. Egy fiatal felnőtt, aki még csupán most barátkozik az ellenkező nem testével, annak reakcióival, még akkor sem elég felkészült erre a világra, ha már 4-5 éve elvesztette a szüzességét. Hozzá teszem, hogy nyitott, haladó gondolkodásmódom ellenére sem értek egyet azzal, hogy már középiskolában az a ciki, ha valaki még nem vesztette el ártatlanságát 15 évesen, és ezzel stresszelik egymást a gyerekek. Egy képpel illusztrált Facebook poszt terjeng a neten, amin mindig jót mosolygok, és abszolút egyet kell vele értenem. A képen egy mesebeli mozdony látható (Thomas névre hallgat), és a következő szöveg van alá írva: „14 évesen szerelmi problémád van? Mi van? Thomas a gőzmozdony becsajozott?!” Nem akarok bírálni senkit, de azt lássuk be, hogy minden kornak meg van a maga szépsége, illetve mindennek meg van a maga ideje. Az önfeledt játékoknak, az első csóknak-, szerelemnek, az első csalódásnak, és persze a szexnek is. És attól, hogy átestünk a tűzkeresztségen, még nem leszünk azonnal lepedő akrobaták. Klubba nem árt, ha úgy érkezünk, hogy azért már van némi szexuális tapasztalatunk, ami nem skalpvadász korszakunkból származik, amikor még a legyet is röptében…..max két perc alatt zuhanyzással együtt.

Tartsuk szem előtt, hogy 18-20 évesen még más a szemléletünk, mások az igények. A swinger leginkább a 30-as, 40-es korosztály szórakozása, rendhagyó esetekben képviselteti magát az ennél fiatalabb korosztály. Persze ez első „hallásra” még vonzó is lehet egy 20 éves fiatalember részére, elvégre ki ne vágyna egy dögös MILF tanító nénire, aki végre újat is tud mutatni, ráadásul udvarolni sem kell egy klubban, hiszen oda mindenki a szex miatt jár?! Az Amerikai pitében is nagy sikere volt Stifler mamájának…. Nos azért ki kell ábrándítsam a fiatalságot! Nem minden dögös anyuci vágyik fiatal partnerre. Vannak ugyan kivételek, de csak a szabályt teszik erősebbé. Egyszer talán izgalmas lehet elcsábítani egy friss, hamvas 18-ast, a Nő egójának mindenképp hízelgő színfoltja lesz, de nem ez a jellemző.

 

Személyes tapasztalatom, amikor egyszer fiatalabb pasival hozott össze a sors. ( Nem tudtam, hogy mennyire fiatal, érettebbnek tűnt a koránál. ) Elég röpke élettartamúra sikeredett a történetünk, és a happy end is elmaradt. Ő szerelmes lett, én pedig csalódott. Leírtam a veszteséget, és megfogadtam, hogy soha többé nem kezdek ennyire fiatal pasival. Nyilván, ha jó pár évvel később akad a hálómon, akkor már kellő tapasztalattal rendelkezik, és talán szerencsésebb fordulatot vehetett volna a történet, hiszen nem a korkülönbség a probléma forrása, hanem az időzítés. De nem így történt szerencsére, így most boldogan élek 7 évvel idősebb párommal.

 

Kategorikusan nem lehet kijelenteni, hogy mikortól számít valaki swingerre érettnek, ez egyéntől, érettségtől függ, de azért én azt tanácsolom, hogy ne kapkodjatok vele, a saját érdeketekben. Ha párkapcsolatban élsz, akkor mérlegeljetek, hogy valóban igényli-e a románcotok a színesítést, és ne csak divatból vágjatok bele a swingerezésbe. Egyedülállóként pedig ne a divat, a sztorizgatás motiváljon, mert a jövő heti sörözés mellett te leszel a legmenőbb arc, ha a swingeres kalandjaiddal dicsekszel. A suli legjobb nőjét meghódítani higgyétek el, 18 évesen legalább annyira jó dolog. 25-26 évesen sem lesztek lemaradva semmiről, de az sem ciki, ha 30-on túl szerzitek az első tapasztalatokat a többesekben.

 

Olyan régen írtam Nektek, hogy lassan ez a bejegyzés egy novella terjedelmű lesz, szóval egyelőre inkább nem taglalgatom tovább ezt a témát. Majd a klubban kivesézzük személyesen inkább. Őszintén remélem, hogy senkit sem bántottam meg, távol állt tőlem ez a szándék, de azt hiszem erről kellett már „beszélnünk”. Legyen csodálatos napotok! Ne feledjétek: hétfő (hamarosan szerda is!!!) , csütörtök, péntek és szombat! A kapu nyitva áll előttetek. Ott személyesen, vagy itt a virtuális térben a mielőbbi viszont látásra! Nagy cuppantós! És akinek még nem mondtam esetleg: Nagyon boldog, élményekben gazdag új évet kívánok! Pusszantós.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr728288914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása