Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Mondhatnám hogy minden ami a hazai swingerklubok életében téma, az téma itt is...Egy újszerű kísérletnek lehetnek tanúi az olvasók: Elsőként a hazai swingerklubok közül itt is kommunikálunk arról hogy egyáltalán mi is az a swinger életmód, mik a legsűrűbben elhangzó kérdések, és a legnagyobb félreértések amelyek ezt az amúgy veszettül izgalmas világot övezik... Ez volt a nyitó mondat a blog indulásakor... Mára már tudjuk...Sokan olvasnak, amit ezúton is köszönök...Sokszor köszönnek vissza mondatok a blogból a SwingerForYou Swingerklub bárpultjánál, ahol majd minden este ácsorgom, és tesszük a dolgunkat...Ha kíváncsi vagy, vagy eljönnél egy swingerklubba, azt hiszem érdemes átfutni ezt a blogot...Remélem sokan merítenek belőle hasznos tanácsokat,,,Ahogy mondani szoktuk: "Ugye tudod mire kell vigyázni egy swingerbuliban???? Hát arra, hogy ki ne maradj belőle..." :D

Friss topikok

Címkék

Kinek a pap, kinek a papné….

2015.10.28. 12:24 swingerforyou

Másfél hete történt, hogy a klubban egy kedves ismerős páros szóvá tette, hogy régen jelentkeztem új írással. Mi tagadás, igazuk volt, Pató Pál úr jelenthetne nekem halogatásban, bár nekem azért elég jó indokom, ha tetszik, mentségem akadt: újabb költözés. Idén a második. A gólya a példaképem, hogy egy évben kétszer is sátrat bontok, de lehet a dobozokból ki-be pakolás a titkos perverzióm. Na jó, ennyire azért nem rossz a helyzet, csupán annyi a történet, hogy úgy döntöttem: örökbe fogadok egy felnőtt férfit, akiről az anyja már nem akar gondoskodni. ( Vagy Ő engem…. Nem irigylem, mikor az érett Nő helyett előbújik belőlem a szunnyadó 5 éves. ) Szóval szerelem van, meg összebútorozás, és megannyi jó swingeres buli. Viszont úgy gondolom, ennél jobb motiváció nem is kell a bejegyzések születéséhez, mint a pozitív visszajelzés, illetve az, hogy reklamálják azok kimaradását. Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm!

 

Az igazság az, hogy már jó ideje van egy félkész bejegyzés elmentve a laptopomon, amit folyton visszatörlök, így sohasem jutok a végére. Olyan témát választottam, ami rég óta foglalkoztat, de jó magam nehezen tudok azonosulni vele, ez pedig nem más, mint a GANG BANG-et favorizáló hölgyemények. Magát a fogalmat korábban már tisztáztuk, de ismétlés a tudás anyja: amikor egy időben, 2 vagy több férfi kényeztet egy nőt. Arra voltam igazán kíváncsi, vajon Őket mi motiválhat?! Jó magam pasik terén monogámként ezt kicsit elképzelhetetlennek tartom, de mint, ahogyan a címben is írtam: kinek a pap, kinek a papné…. Kinek a gang, kinek párcsere, kinek a biszex örömök. Sokfélék vagyunk, és ez így van jól. Kicsit én úgy gondolom, hogy a férfi-faló lányok mégis külön „kasztja” a swingeres „társadalomnak”. Páran elítélik őket, mivel a férfiak számára könnyű prédának tűnnek, mások féltékenyek rájuk, és vannak, akik saját maguknak sem merik bevallani, hogy szívesen lennének a bőrükbe egy-egy buli alkalmával.

 

Az én első gondolatom az volt, hogy biztosan szingli, kiéhezett harminc/negyven pluszos csajok élvezik ezt igazán, esetleg olyan háziasszonyok, akiket otthon apu már nem tud, esetleg nem akar kielégíteni, és bedob a közösbe, vagy önértékelési problémákkal küzdő nőcik várják ettől a pozitív visszaigazolást. Hiánypótlás, önigazolás…. Az meg sem fordult a fejemben, hogy esetleg Ők ezt élvezik. Ahogyan egy biszex hajlamú lány igényelheti egy másik Nő érintését, ugyanúgy vezérelhet valakit az, hogy egyszerre több férfi kényeztesse. Miért is ne? Miközben rágódtam a témán, végig pörgettem az ismerős körömet, hogy tulajdonképpen tucatnyi olyan lányt ismerek, akik számára ez a fajta hedonizmus okozza az igazi gyönyört. Hmmm….

 

Sorra vettem hát Őket gondolatban, és kicsit kielemeztem azok alapján, amit tudok róluk, amiket elárultak magukról. Egyiket-másikat pedig személyesen, vagy elektronikus úton faggattam kicsit, hogy reálisabb képet adhassak erről, ha már saját tapasztalatom nem igazán van, csupán külső szemlélője vagyok az eseményeknek egy-egy buliban. Az oldalamon tátongó lyukat is ki kellett töltetnem, amit a kíváncsiság ütött rajta, meg kellett tudnom, miként látják Ők saját magukat ebben a „szerepben”.

Hozzá tartozik a sztorihoz, hogy az ismerőseim közül, akik szívesen Gang Bang-eznek, mindössze egyetlen egy szingli van, mindenki más harmonikus, boldog párkapcsolatban él x éve. Szóval itt dőlt meg az első felvetésem, és egyben a második is, mivel otthon is aktív szexuális életet élnek, akár kettesben is; klub falain belül pedig a társuk jelenlétét is igénylik a gabalyodáskor. Akiket én ismerek, nem szorulnak visszaigazolásra, egészséges önbizalommal rendelkeznek, így aztán be kell látnom, hogy az előítéletek csapdájába estem, amikor kijelentettem, hogy kishitű lányok lennének, és így akarnának némi bókra szert tenni. Csupán arról van szó, hogy különösebb gyönyört okoz számukra a férfiak rajongása, az érintések a testük több pontján, amikor egy időben több helyről érkezik az inger, a finom csókok, tapintások, lökések…. Belevesznek egy-egy ilyen pillanatba, már a gondolat izgalomba hozza Őket.

 

Gyakran visszatérő kérdés, amikor egy szóló srác szeretne részt venni egy férfi többes felállásban, hogy vajon mit fog szólni a lány partnere, férje? Találgatások helyett erre is rákérdeztem baráti pároknál, és bizton állíthatom, Ők eleve úgy érkeznek klubba, hogy erre vágynak, ezt keresik, ezt szeretnék, és „Apu” számára kimondottan örömöt okoz, hogy „Anyu” mekkorákat élvez, akár más keze, nyelve, egyéb testrésze által.

Azt sem állítanám, hogy csupán hetero hölgyek érintettek a témában. Bár ismerek olyat, aki el sem tudná viselni másik nő közelségét egy helyiségben, intim közegben, a férfiak viszont nemhogy nem zavarják, egyenesen igényli a társaságukat, de a biszexuális hajlamú lánykák közül is akadnak jócskán, akik magáért a gyönyörért rajonganak, így nem zárkóznak el a szexuális élvezetek semmilyen formájától, legyen az lányos játék, vagy egy nagyobbacska Gang Bang. A lényeg számukra az élvezet, az új izgalmak felfedezése.

 

A tapasztalataim azt mutatják, hogy a Hölgyek, párok egy része még kicsit visszafogottabb, és tartanak attól, hogy részt vegyenek egy ilyen irányultságú, célirányos összejövetelen. Az egyik barátnőm sokáig csak más tematikájú estéket látogatott, beletelt kis időbe, mire eloszlattam aggályait, és végre lemerészkedett csütörtökön. Mondanom sem kell, a buli után bőszen hálálkodott. Sokan megfeledkeznek arról, hogy attól, hogy egy-egy napnak van valami konkrét apropója, még semmiféle kötelezettséggel nem jár. Ugyanúgy működik a kölcsönös szimpátia elv, és semmi sem kötelező!!! Viszont, ha valaki férfi többesről álmodozik, sokkal nagyobb esélye van azt egy Gang Bang Party-n megvalósítani. Mint a címben: kinek a pap, kinek a papné. Ezzel semmi gond sincs, mások véleményével pedig nem kell foglalkozni.

 

Egy pár szó erejéig kitérnék még azokra a szóló urakra, akik azzal keresnek meg, hogy a Gang Bang az azt jelenti-e, hogy „akkor most tuti, és biztos, és életem estéje lesz sok-sok szexuális élménnyel”. Az én tanácsaim: Ne indulj elvárásokkal! Nem garantált, de mindenképp jó eséllyel indulsz egy olyan összejövetelen, ahol kimondottan szóló srácokra van igény. Attól, hogy a résztvevő hölgyek férfiakra vadásznak, ez még nem jelenti azt, hogy nem kell törekedni a kölcsönös szimpátia kialakítására.

 

El sem hiszem, hogy sikerült összeraknom ezt a bejegyzést. Most boldogság van, vigyorog a fejem. Ha most lenne fluxuskondenzátorom, visszamennék az időben, és hetekkel ezelőtt befejeztem volna az irományt. De nincs, és Marty McFly sem ért ide Október 21-én. Ha önbefűzős cipőnk csak Áprilistól lesz kereskedelmi forgalomban milliós összegért, és a pizza hidratáló is várat még magára, de van Swinger Klubunk, ahol jobbnál jobb lehetőségek, élmények várnak….. Ha nem vagy nyuszi, mint McFly.

 

Búcsúzom Tőletek mára. Még egyszer ezer hálám a biztatásokért, a pozitív visszajelzésekért. Találkozzunk személyesen hétfőn, csütörtökön, pénteken, vagy szombat éjjel, esetleg itt a virtuális térben. Nagy cuppantós!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyouswingerklub.blog.hu/api/trackback/id/tr78028842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása